مقدمه

مسلماً ثبت آگهي تاثير به ‌سزايي در رونق کار شما خواهد داشت. با ثبت آگهي، آمار بازديد محصولات و خدمات و در نتيجه درآمد خود را افزايش دهيد. برای کسب اطلاعات بیشتر، ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب

فواید تبلیغات در اینترنت به زبان ساده:

تبلیغات اینترنتی در تجارت جایگاه خاصی پیدا کرده است. شرکت‌های تجاری روز به روز به سمت تبلیغات اینترنتی گرایش پیدا می‌کنند. خوشبختانه در ایران روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده می شود و تبلیغات اینترنتی برای صاحبان شرکت‌ها می‌تواند گزینه خوبی باشد. مزایای تبلیغات اینترنتی بدین شرح است:

قیمت‌های ارزان:
یکی از فواید تبلیغات اینترنتی قیمت‌های ارزان آنهاست. قیمت‌های چنین تبلیغاتی از قیمت آگهی‌های تلویزیونی، رادیویی و مجلات و روزنامه‌ها بسیار ارزان‌تر است و هر شخص و شرکت می‌تواند از این تبلیغات استفاده کند.

تبلیغات دراز مدت:
زمانی که شما در روزنامه تبلیغ می‌کنید، تبلیغ شما شاید یک بار و در یک روز دیده شود؛ اما تبلیغات اینترنتی چنین نیستند. تبلیغات اینترنتی 24 ساعته در معرض دید کاربران هستند و اگر شرکتی وب‌سایت داشته باشد و اطلاعات محصولات خود را در وب‌سایتش قرار داده باشد، شاید سال‌ها بدون کمترین هزینه، برای محصولات خود تبلیغ کرده است.

قابلیت ردگیری بینندگان:
برآورد تعداد افرادی که ممکن است یک تبلیغ در روزنامه را مشاهده کنند، تقریباً غیرممکن است. اما تبلیغات اینترنتی این امکان را دارد که تعداد افراد بیننده ی آن تبلیغ را ردگیری کند. از این طریق مشخص میشود که چه تعداد افراد با مشاهده ی یک تبلیغ به وب سایت اصلی آن نیز سر می زنند و چه تعداد مشتری جدید از طریق آن تبلیغ اضافه می شود.

حوزه ی دسترسی وسیع تر:
از این جهت که اینترنت در همه ی جهان قابل استفاده است، تبلیغ شما نیز می تواند توسط همه ی افراد روی کره ی زمین دیده شود. و به جای اینکه دنبال انتشاراتی ها، روزنامه ها، ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی مختلف باشید، با یک تبلیغ می توانید در سرتاسر جهان دیده شوید.

مخاطب یابی هدفمند:
شما با استفاده از تبلیغات آنلاین می توانید محصولات خود را برای گروه های دقیق تر و متمرکزتری از مخاطبان نمایش دهید. این امر کیفیت طرح های تبلیغاتی شما را بالا برده و باعث می شود از تبلیغات خود نتایج بیشتر و ملموس تری به دست آورید.

سرعت:
تبلیغات آنلاین بسیار سریع تر از تبلیغات آفلاین عمل می کند. شما بلافاصله پس از اجرای طرح تبلیغاتی خود، می تواند گزاره های مورد نظرتان را در معرض دید طیف وسیعی از کاربران و مخاطبان قرار دهید.

ارائه اطلاعات بیشتر و دقیق تر:
در تبلیغات اینترنتی، شرکت ها می توانند اطلاعات بیشتر و تفصیلی تری از کالاها و خدمات خود را به مخاطبان انتقال دهند. مثلاً در یک تبلیغ مطبوعاتی، همه چیز به یک کادر مشخص خاتمه می یابد ولی در تبلیغات سایت ها، کاربر می تواند با کلیک بر لینک تعبیه شده، به سایت یا صفحه خاص دیگری منتقل گشته و در آنجا جزئیات بیشتری از محصول را مشاهده کند.

به روزرسانی آسان:
به طور کلی در فضای سایبر، مطالب را می توان به سهولت ویرایش، حذف و تعدیل کرد. به عنوان مثال این امکان وجود دارد که تبلیغات به نمایش درآمده در یک سایت خاص را، با یک تغییر جزئی در کد آن، اصلاح نموده و نسخه جدید تبلیغ را در معرض دید مخاطب قرار داد. واضح است که نشریات از این ویژگی جالب محروم هستند چرا که پس از چاپ مطلب، نمی توان آن را دستکاری کرد.

برقراری ارتباط بهتر با مشتری:
افراد بهتر می توانند با تبلیغات و کالاهای آنلاین ارتباط برقرار کنند؛ ضمن این که چنین رابطه ای بالقوه از عمق بیشتری برخوردار است. علت این امر آن است که کاربران قادرند - به طور مستقیم یا غیرمستقیم - به آسانی به ما بازخورد بدهند. این موضوع می تواند راهگشای ما برای بهینه کردن تبلیغات مان باشد.

برند سازی بهتر:
هر نوع تبلیغات - به ویژه تبلیغات اینترنتی - به بهینه شدن فرآیند برندسازی کمک می کند. شما با تبلیغات آنلاین می توانند برند، شرکت، کالا و سرویس های خود را متمایز کنید. این امر از آنجا حائز اهمیت است که برند بخش مهمی از یک فرآیند نظام مند بازاریابی به شمار می رود.

و به طور کلی، تبلیغات اینترنتی راه بسیار خوبی برای با اطلاع کردن همه جهان از تولیدات یا خدمات خود به طریقی بسیار کم هزینه و کارآمد می باشد.

 

شما نیز می توانید هر نوع کالا یا خدمات خود را تبلیغ کرده و اثر مثبت آن را در بهبود و رونق کسب و کار خود ببینید.
برای این منظور و همچنین کسب اطلاعات کامل در مورد هر یک از این سایت ها، روی سایت مورد نظر کلیک کنید.

 

1. ایران سی ان

2. مسبی

3. دریکساز